Tuesday, October 23, 2012

Dansand tango mintea ta tace...

Nu o sa va spun ca m-am simțit ca in scena cu Al Pacino in filmul Parfum de femeie, când instructorul, m-a purtat pe primele acorduri de tango in ring. Nu o sa va spun cât de complicat mi se părea tangoul privind doar la cei ce sunt pasionati de acest dans.

Nu o sa va spun ca mi-am înghițit lacrimile de fericire când am simțit ca pot înțelege intenția unui partener de a îmi conduce pasii fără sa ne atingem. Nu o sa va spun ca merg cu pași de tango când ies din dormitor si ma duc la bucătărie. Nu o sa va spun ca poți fi altceva decât ești odată ce inveti sa dansezi, dar corpului tau, dansand, ii este dat sa își corecteze gresita postura cu care este obișnuit de o viața si pe care nu poți sa o mai recunosti.

Nu pot sa îți spun ca doar dansand tango îți poți lăsa firea sa se exprime in cel mai elegant mod prin limbajul corpului. Nu o sa-ți spun ca te conectezi cu fiecare partener de dans intr-un mod inegalabil de către orice conversatie pentru ca 
dansand tango mintea ta tace iar toate frustrarile dispar. De ce sa-ți spun toate acestea?

Oricum ți-e comod sa stai departe sa lași o experiența ca acesta sa treacă pe lângă tine pentru ca .... ! E doar o scuza.

Ramona - Tango Social Club Bacau, a consemnat din oaza de liniste de La Domeniu!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Am invatat in 2 zile atatia pasi incat sa pot dansa un tango...

M-am inscris asa.. intr-o doara la aceste cursuri. Am zis ca nu va fi nimic serios. :)) Plecasem de la inceput cu gandul ca voi fi dezamagita dat fiind faptul ca in vara am mai incercat asta la o scoala de dans din Bacau si prima ora a fost si ultima, nu mi-a mai trebuit sa ma intorc cu toate ca platisem abonamentul.

Am ajuns aici, la Cafe du Theatre ca de obicei cu putina intarziere si din start gandind ca nu va fi bine.Surpriza a inceput sa apara inca din primele minute. Am fost absorbita de comunicarea care s-a creat intre instructori si noi. Asta a contat foarte mult pentru a fi motivata sa raman sa vad ce se va intampla in continuare cu acelasi gand ca pe parcurs sigur ceva nu o sa-mi placa, o sa faca ei ceva ce nu ne va multumii. Si uite-asa pusa pe ganduri impotrivnice am continuat distractia. Da DISTRACTIE, pentru ca asta a fost o Distractie placuta, utila, un stil de dans cu eleganta.

Dupa prima zi am plecat extrem de fericita, nu stiam cui sa mai impartasesc aceasta bucurie care ma necajea. In sfarsit am gasit ceva care sa-mi faca placere enorma si de care ma simt inca invadata in sufletul meu. Iubeam dansul de societate, acum il ador.

Dupa prima zi, in care am plecat atat de extaziata de ceea ce am invatat, de atmosfera pe care am gasit-o, a urmat a doua parte a cursului care a fost la fel de minunta. Pot sa spun ca sunt incantata, nu am cuvinte sa exprim cat de mult a insemnat sa vin la aceste cursuri si sa intalnesc si alti oameni minunati care emana atata energie pozitiva incat provoaca o crestere a incredererii de sine.

Instructorii, Gilbert Iscu si Mirela Muntean, sunt exceptionali, sunt mai mult decat niste profesori care iti predau lectia si atat, stiu sa iti transmita sensibilitatea dansului si eleganta sa, asa incat uiti ca esti la un curs, ma simteam de parca sunt cu niste prieteni la joaca in stil profesionist.

Am invatat in 2 zile atatia pasi incat sa pot dansa un tango. Sunt multumita de asta, sunt multumita ca nu am fost plictisita cu 3-4 pasi ca la scoala din vara la care simteam o stare negativa, lumea nu comunica, mai aveam putin si imi venea sa-l arunc pe instructor pe geam. :)) Am nevoie de comunicare atat verbala cat si de dans. Lucrand in tensiune nu poti invata niciodata ceva si asta se stie.

Aici la Tango Social Club am gasit ceea ce am nevoie pentru personalitatea pe care o adopt in dans. Imi place pentru ca este un dans liber, incarcat de energie pozitiva, cu personalitate, senzualitate si eleganta care te destinde, te ridica in sfera starii de bine. 

Va recomand sa incercati si daca v-ati hotarat, ne intalnim aici. O zi buna la toata lumea! :*

Sorina Zirnea
10 noiembrie 2012, Bacau, Romania

No comments: